×
Kas lojaalsusprogrammiga liitumine on tasuline?
Ei, Olerexi püsikliendiprogrammiga liitumine ning selles osalemine on tasuta ning ei tekita ühtegi lisakulu.
Kuidas liituda Olerexi lojaalsusprogrammiga?
Registreeri oma ID-kaart või pangakaart (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop) OLEREX PLUSS püsikliendikaardiks.
ID-kaardi saad püsikliendikaardiks registreerida nii tanklas kui ka Olerexi Iseteeninduses või mobiilirakenduses.
Erinevaid pangakaarte on OLEREX PLUSS lojaalsusprogrammiga võimalik liita kõigis Olerexi teenindusjaamades.
Kui kiiresti hakkab Olerexi lojaalsusprogramm kehtima peale liitumist?
Olerexi lojaalsusprogrammi hakkab kehtima koheselt pärast registreerimist.
Mille pealt ma teenin virtuaalraha?
Virtuaalraha teenib, lisaks kohestele soodustustele, kütustelt (v.a elekter), toidukaupadelt ja toitlustuselt (sh soojad joogid).
Mille eest saan tasuda virtuaalrahaga?
Teenitud virtuaalraha saab kasutada Olerexi tanklapoodides toodete (v.a kütused, alkohoolsed tooted, tubakatooted (sh e-sigaretid, nikotiinipadjad, e-vedelikud)) ja teenuste eest tasumisel.
Ühe tehingu puhul saab virtuaalrahaga tasuda tehingu väärtusest kuni 50% ulatuses. Virtuaalraha ei saa välja võtta rahas.
Kas lojaalsusprogrammi virtuaalraha kogumiseks peab midagi eraldi tegema või koguneb virtuaalraha automaatselt?
Virtuaalraha kogumiseks ei pea midagi eraldi tegema ning see koguneb automaatselt Sinu püsikliendi kontole.
Kuidas ma saan lojaalsusprogammist lahkuda?
Lojaalsusprogrammist saab lahkuda logides sisse Olerexi iseteenindusse.
Kus ma näen enda virtuaalraha konto jääki?
Oma virtuaalraha kontojäägil saad mugavalt silma peal hoida Olerexi mobiilirakenduses ning iseteeninduses.
Mis soodustusi saan kütuse ja kauba eest tasumisel?
Kütuse, kauba ja teenuse eest tasumisel rakendatakse järgnevaid soodustusi:
- Kütusesoodustus – Olerexi püsikliendina on Sulle alati garanteeritult hinnavõit igalt kütuseliitrilt 2,6 senti + 3% virtuaalraha tehingu maksumusest püsikliendikontole.
- Toitlustus – Ostes Olerexi teenindusjaamast omal valikul sooja toitu 3% virtuaalraha tehingu maksumusest püsikliendikontole.
- Toidukaubad - Ostes Olerexi teenindusjaamast omal valikud toidukaupu, saad 3% virtuaalraha tehingu maksumusest püsikliendikontole
- Kuumad joogid - Ostes Olerexi teenindusjaamast omal valikul kuuma joogi, saad 3% virtuaalraha tehingu maksumusest püsikliendikontole.
- Autopesu -15% – Olerexi püsikliendina saad autopesu põhiprogrammid ja lisateenused 15% soodsamalt.
- Haagiserent -10% – Olerexi püsikliendina saad haagiseid rentida 10% soodsamalt.
Kuidas saab virtuaalraha kasutada?
Virtuaalraha saab kasutada tehingu maksumusest kuni 50% ulatuses. Tasuda ei saa kütuste eest.
Kas maksmisel saab koos kasutada virtuaalraha ja ID-krediiti?
Ei saa
Kas virtuaalraha saab sularahas välja võtta?
Ei saa
Kas virtuaalraha aegub?
Jah, aasta jooksul teenitud virtuaalraha tuleb ära kasutada enne järgneva aasta 31. jaanuari.
Kas E-poest ostes koguneb virtuaalraha?
Kui klient on e-poodi sisenenud ning seal end ID-kaardiga tuvastanud, siis koguneb ka e-poest ostes virtuaalraha püsikleindikontole
Kas E-poest ostes saab kasutada maksmisel virtuaalraha?
Jah, kui klient tuvastab end enne ostu eest tasumist.
Kas virtuaalpere liikmed teenivad lojaalsusprogrammi raames virtuaalraha?
Virtuaalpere liikmed ei teeni virtuaalraha, vaid nende rakenduvad personaalsed virtuaalpere soodustused. Kui eraisik soovib teenida virtuaalraha ning osaldega lojaalsusprogrammis, siis saab ta Olerexi iseteeninduse kaudu virtuaalperest lahkuda.
Kuidas saan siseneda Olerexi iseteeninduskeskkonda?
Olerexi iseteenindusse saab siseneda ID-kaardi, mobiil-ID, Smart-ID või pangalingi kaudu.
Mis on privaatsuspoliitika?
Privaatsuspoliitika annab Sulle teavet ja aitab mõista, miks me palume avaldada isikuandmeid ja mida nendega teeme, kui kaua me neid säilitame jne.
Mis on isikuandmete kaitse üldmäärus?
Euroopa Liidu isikuandmete kaitse üldmäärus asendab isikuandmete kaitse seaduse ja on välja töötatud andmekaitseseaduste ühtlustamiseks üle Euroopa, et kaitsta ja edendada kõigi Euroopa Liidu kodanike andmete puutumatust ja muuta läbinähtavamaks, kuidas ettevõtted andmeid töötlevad.
Mida pean tegema, kui soovin oma Lojaalsusprogrammiga seotud andmetega tutvuda?
Sul on igal ajal õigus tutvuda oma isikuandmetega Olerexi iseteeninduskeskkonnas aadressil login.olerex.ee.
Mida pean tegema, kui soovin muuta või võtta tagasi otseturunduse edastamise nõusolekuid?
Sul on igal ajal õigus tutvuda ja muuta oma otseturunduse nõusolekuid (info edastamine sooduspakkumiste ja kampaaniate kohta, uudiskirjad) Olerexi iseteeninduskeskkonnas aadressil login.olerex.ee. Kui Sul ei ole võimalik logida Olerexi iseteeninduskeskkonda, siis pöördu otseturunduse nõusolekute muutmiseks lähimasse Olerexi teenindusjaama.
Kas ma saan virtuaalraha edasi kasutada, kui ma olen soovinud oma andmete kustutamist Olerexi andmebaasist?
Kui Sa oled nõudnud andmete kustutamist, siis ei saa me võimaldada Sul enam virutaalraha kasutamist. Sealhulgas ei saa Sa enam püsikliendiprogrammiga kaasnevaid soodustusi Olerexi teenindusjaamades, Sinu kogutud virtuaalraha kustutatakse ja seda ei ole võimalik kasutada.
Kuidas leian lojaalsusprogrammi kohta infot?
Uusimate täienduste ja muudatustega tingimused leiad veebilehelt olerex.ee. Samuti leiad sealt alati värske info kõigi Olerexi soodustuste ning kampaaniate kohta.
*Kütusekampaaniate soodustused eraisiku lojaalsusprogrammi raames ei rakendu